Мистецтво 6 кл

Шановні учні!



Оберіть із запропонованих питань тему для вашого дослідницького проекту:

1. Мистецтво східних цивілізацій
2. Міфи та легенди стародавнього Єгипту.
3. Боги Єгипту.
4. Давні розписи Єгипту.
5. Стародавні чудеса світу.
6. Східні образи у мистецтві.
7. Арабські казки.
8. Міфи та легенди арабської культури.
9. Давня Індійська культура та мистецтво
10. Міфи та легенди Індії.
11. Міфи та легенди стародавнього Китаю
12. Китайський театр.
13. Стародавні звичаї Китаю.




Етапи виконання творчого проекту:


І. Підготовчо - технічна діяльність.



На цьому етапі виконується технічна робота по встановленню необхідних програм, які допоможуть при завантаженні творчого проекту.


1.1. Ознайомтеся із творчим завданням проектної діяльності на сторінці свого предмету.

1.2. Для отримання доступу до реєстрації у творчому проекті  потрібно створити поштову скриньку на mail.google.com.  Якщо ящик вже існує, повторно створювати не потрібно (у назві власної поштової скриньки бажано зазначити своє прізвище).
1.3. Впишіть адресу вашої поштової скриньки у  коментарі на головній сторінці блогу для отримання доступу до рєстраційної сторінки.
1.4. Зареєструйтеся на сторінці творчого проекту вашого класу тут...

1.5. Для завантаження творчого проекту потрібно мати доступ на файлосховище доступ на який вам буде запропонований через програму onedrive.live.com (встановіть її за означеною адресою та створить обліковий запис на onedrive.live.com). Тим, у кого виникають труднощі зі створенням облікового запису, можна скористатися довідковими матеріалами для роботи з хмарними технологіями. Ознайомитися детальніше тут (пункти 1,3)...

1.6. Завантажте ваш дослідницький проект на файлосховище, та отримайте адресу посилання.


1.7. Вкажіть адресу свого творчого проекту на сторінці документу "Творчий проект").


ІІ. Творчо - дослідницька робота.


На цьому етапі Вам пропонується подорож по всесвітній мережі Інтернет у пошуках цікавої інформації та систематизація своїх дослідницько-аналітичних та творчих дій.



2.1. Дослідіть обрану тему за допомогою різних джерел: мережі Інтернет, довідкової та навчальної літератури.
2.2. Запропонуйте свої варіанти вирішення проблеми, проявіть творчу фантазію, уяву, систематизуйте та узагальніть отримані результати дослідження.
2.3. Створення дослідницького продукту, який може бути у вигляді презентації, фільму, кліп арту, слайд шоу, гри та ін.



ІІІ. Підсумково - результативна частина.


На цьому етапі ви презентуєте свій проект для загальної оцінки у мережі Інтернет.


3.1. Ознайомтеся із результатами творчої роботи учнів класу, школи.
3.2. Візьміть участь у вікторині, чи обговоренні результатів веб-квесту у форумі веб-квесту.



Комментариев нет:

Отправить комментарий